מהם היתרונות של טיפול שיניים תחת טשטוש?

השאירו פרטים כבר עכשיו או התקשרו

יצא לכם לדחות לאחרונה את טיפול השיניים הצפוי רק בגלל החרדה שמלווה אתכם? המון אנשים סובלים מחרדה דנטלית, עבורם כל טיפול שיניים הוא עניין לא פשוט בכלל. היתרונות של טיפולי שיניים תחת טשטוש הם רבים, בטח עבור אותם האנשים. אנו ננסה להסביר לכם מדוע שווה לכם לשקול את האופציה הספציפית הזו. הרי לא סתם טיפול שיניים בטשטוש הפך להיות לאחד מהטיפולים הכי מבוקשים נכון להיום. המון רופאי שיניים מכניסים את האפשרות הזו למרפאה שלהם, כדי להציע אותה עבור מטופליהם. אם נמאס לכם להתבייש לחייך או להימנע מלהגיע לבדיקות אצל רופא השיניים, זה הזמן לעשות מעשה. בחירה באפשרות הזו תביא אתכם בדיוק אל המקום בו תרצו להיות בסופה של הדרך.

 

ניתן לבצע טשטוש בכל טיפול

אין רשימה של טיפולים אותם ניתן לבצע תחת טשטוש, וכאלה שאי אפשר לבצע באופן הזה. כל מטופל שמרגיש פחד וחשש להגיע לרופא השיניים יכול לעשות את הטיפול בטשטוש. הטשטוש לא מונע מהרופא לבצע את הפעולות שאותן הוא תכנן לעשות בכל מקרה במהלך הטיפול. הטשטוש משפיע ברובו על המטופל, באמצעותו ניתן יהיה להוריד את החרדה עד המינימום האפשרי. כך שאם רופא מסוים אינו מציע לכם טיפול בטשטוש, שווה לבחון אלטרנטיבה אחרת. כלומר לחפש אחר רופא אחר שיציע לכם את האפשרות החשובה הזו שתשנה את המציאות כולה. יחד עם רופא השיניים תוכלו לקבוע אילו טיפולים תעשו תחת טשטוש ואילו תעשו כרגיל.

 

השאירו את החרדה מאחור

עד היום חשבתם פעמיים לפני שניגשתם לטיפול אצל רופא השיניים? מהיום אפשר לבקר את רופא השיניים ללא שום חשש. טיפול שיניים בטשטוש מאפשר למטופלים עם חרדה משמעותית להשאיר אותה הרחק מאחור. עם זאת הם גם יכולים לדעת כי הם יקבלו את הטיפול הראוי, בדיוק כמו כל שאר המטופלים. זה שיש לכם חרדה מדבר מסוים, זה לא אומר שתצטרכו לוותר על הרגשתכם האישית. כמובן שאת הטשטוש ניתן לעשות אך ורק בטיפולים שמביאים איתם חשש מסיבה כל שהיא. אינכם מחויבים לבצע את הטשטוש בכל טיפול, ישנם טיפולים שתוכלו לעבור אותם בשלום.

 

תטפלו בשיניים כמו שצריך

בזכות האופציה של טיפול שיניים בטשטוש ניתן יהיה לטפל בבעיות בשיניים כמו שצריך. ישנם מטופלים רבים שדוחים את טיפול השיניים הקרוב שלהם רק בגלל החשש שמלווה אותם. ברגע שאותם מטופלים יודעים שיש אופציה של טשטוש, הם לא יוותרו על הטיפול הקרוב. כל דחייה של טיפול עשויה להוביל להתמודדות עם בעיות נוספות שלא לקחתם אותן בחשבון. לצערנו מהר מאוד המצב כולו עלול לצאת מכלל שליטה, ולהקשות עליכם בהמשך הדרך. לכן אל תוותרו על טיפולי השיניים הבאים שאותם יהיה עליכם לעשות. תדרשו מהרופא שמטפל בכם לעשות לכם את הטיפולים הללו תחת טשטוש.

 

חזרה מהירה לשגרה מלאה

אל תחשבו כי בגלל טיפול שיניים בטשטוש יהיה עליכם לדחות את כל התוכניות שלכם. לא מדובר על טיפול בהרדמה מלאה שידרוש מכם להמתין כמה שעות טובות במרפאה. כאן מדובר על טשטוש קל שמשאיר אתכם כל הזמן בהכרה, רק עם קצת פחות מודעות. כתוצאה מכך, עם סיום הטיפול ניתן יהיה להמשיך בשגרה הרגילה המוכרת לכם. זה שאתם חוששים לעשות טיפולי שיניים כרגיל, זה לא משאיר אתכם כחריגים. ישנם המון אנשים שהחשש מביקור אצל רופא השיניים מלווה אותם, הביאו אתכם למצב בו החששות הללו לא ינחו אתכם. מהיום כל טיפול אצל רופא השיניים יכול להתבצע עם טשטוש, אופציה מעולה שלא מגבילה אתכם בשום מצב. רוצה לבצע טיפול שיניים תחת טשטוש? היכנס לאתר: https://www.drjerry.co.il/.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!