אודות – המרכז הישראלי למימוש זכויות רפואיות

אודות – המרכז הישראלי למימוש זכויות רפואיות

מדינת ישראל היא מדינה בעלת אופי של מדינת רווחה. כלומר, מדינת ישראל מעמידה אמצעים רבים אשר נועדו לטובת ולרווחת תושביה, ונועדו על מנת לדאוג לאנשים רבים המתמודדים עם סיטואציות קשות ומורכבות. כנראה שכל בן אדם במדינת ישראל, במיוחד כאשר מדובר על בני אדם מבוגרם, שמע לפחות פעם אחת בחייו את המושג – זכויות רפואיות. במציאות, מרבית האנשים לא מכירה את המושג הזה, ולא מבינים מה הן ההשלכות השונות של מימוש הזכויות הרפואיות שלנו על החיים שלנו.

המרכז הישראלי למימוש זכויות רפואיות הינו מרכז ראשון מסוגו ומוביל במדינת ישראל, זאת כאשר תחום עיסוקיו של המרכז הישראלי למימוש זכויות רפואיות הינו לספק מידע רלוונטי לאזרחי מדינת ישראל, מידע אשר קשור למימוש זכויות רפואיות, ובמקרים רבים – לסייע לאנשים שזקוקים לעזרה בקבלת ההטבות הרפואיות שלהם ממדינת ישראל

אתר האינטרנט של המרכז הישראלי למימוש זכויות רפואיות

הוא אתר אינטרנט חדשני, מוביל, וראשון מסוג, אשר הוקם ונהגה על ידי צוות המומחים ואנשי המקצוע שעובדים במרכז הישראלי למימוש זכויות רפואיות, והוא נוצר על מנת להגיש מידע חשוב ורלוונטי, עבור כל מי שמעוניין לדעת האם מגיעות לו זכויות רפואיות שונות, ועל מנת לממש את הזכויות הרפואיות הללו. אתר האינטרנט של המרכז הישראל למימוש זכויות רפואיות הוא אתר אינטרנט אשר כולל מאמרים מקצועיים רבים, וכתבות ענייניות, אשר עוסקות בין היתר בנושאים החשובים הבאים – מה הן הזכויות הרפואיות השונות הקיימות במדינת ישראל, מה הן קצבאות הנכות שמגיעות לאזרחי מדינת ישראל, כיצד ניתן לדרוש סיוע מהמוסד לביטוח לאומי, ועוד.

דנה איתן

דנה איתן מנהלת ומייסדת המרכז לזכויות רפואיות. איתן, היא מייסדת ומנהלת של פורומים מקצועיים רבים, מעבירה השתלמויות והרצאות, ופועלת רבות בנושא זכויות רפואיות במדינת ישראל.
אם אתם סובלים ממחלה כזו או אחרת, נפצעתם בעבודה, חליתם כתוצאה ממילוי תפקיד במקום העבודה שלכם או שאתם מרגישים שאתם לא מקבלים את הזכויות שמגיעות לכם, פנו למרכז שלנו ותקבלו מענה מלא לכל בקשה וליווי מקצועי.

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!