הרמת פנים דיפ ליין – למי זה מומלץ ומתי כדאי לעשות כזאת?

השאירו פרטים כבר עכשיו או התקשרו

כמו בכל התחומים גם תחום הפלסטיקה הולך ומתפתח בעקבות טכנולוגיות מתקדמות וכלים חדשים שמצטרפים לשוק. מתיחות פנים הן לא דבר חדש, אבל אם יש משהו שמדובר בכעת בתחום הרפואה האסתטית הוא הרמת פנים דיפ ליין. אם בעבר ניתן היה לזהות בקלות כל אישה שעברה מתיחת פנים בגלל המראה הלא טבעי שנוצר שיכול לבוא לידי ביטוי בהבעות פנים לא טבעיות, שפתיים מתוחות וכן הלאה, כיום ישנה שיטה חדשנית וטובה יותר. הרמת פנים דיפ ליין יכולה להעניק לך מראה רענן ומלא אור, מבלי הצורך לרדוף אחר זריקות של בוטוקס או חומצה הילראונית. מתיחות פנים קיימות כבר עשרות שנים, אבל בתחילת הדרך בוצעו בדרכים שונות לחלוטין מהאפשרויות המודרנית והמתקדמות שקיימות כיום.

מה היא הרמת פנים דיפ ליין ואיך היא עובדת?

הרמת פנים דיפ ליין היא טכניקה חדשנית שמאפשרת למנתח שלך לבחור ולתקן מיקומים ספציפיים בפנים שעלולים להיות בעלי מראה עייף. כמו כל האיברים בגוף האדם, במהלך השנים ותהליך ההזדקנות העור והמבנה של הפנים מאבדים מהרעננות, המתיחות ויכולת ההרמה שלהם. מתחילים תהליכים שונים של צניחה, התרופפות וחוסר אלסטיות בשרירים שעוטפים את הצוואר. לצד זה, השומן הטבעי שבפנים נוטה להצטמק וכל המראה הצעיר מתחיל להתנדף. בדיוק בזמן זה כדאי לשקול את האפשרות של הרמת פנים שתאפשר לכן לחזור למראה מתוח ורענן יותר. בטכניקת דיפ ליין מתייחסים לשכבה העמוקה יותר של העור, כך שמלבד המתיחה של עור הפנים מרימים גם את השרירים הפנימיים בפנים וכך ניתן להגיע לתוצאות מקסימליות עבור כל מטופלת.

מה היתרונת של שיטת דיפ ליין

  1. היתרון המשמעותי בשיטה של הרמת פנים דיפ ליין הוא שהיא מאפשרת לקבל תוצאה יותר טבעית ורעננה ממתיחות הפנים הקלאסיות.
  2. בשיטה זו הצלקת היא לרוב הרבה פחות משמעותית ובולטת.
  3. התוצאות של מתיחת דיפ ליין לא רק בעלות מראה טבעי ומוצלח יותר הן גם מחזיקות לאורך זמן רב יותר.

איך בוחרים אצל מי לקיים את הניתוח?

אם הצלחנו לשכנע אותך שניתוח באמצעות דיפ ליין הוא הדרך הנכונה עבורתך הכי טוב יהיה אם תתחילי בפגישת ייעוץ. בפגישה תוכלי לקבל תוכניות טיפול מגוונות ולהחליט מה הדרך המתאימה עבורך מבחינת תוצאה סופית, תקציב, משך ההחלמה ופרמטרים אחרים שחשובים לך.

למתי מתאים ניתוח הרמת פנים מהסוג הזה?

כדי לדעת אם הניתוח של הרמת פנים בשיטת דיפ ליין מתאים לך כדי להתייעץ עם רופא מומחה לאסתטיקה באיזור הפנים. הרופא יוכל לבחון את מצבך הנוכחי ואת התיקונים שהוא רואה שנדרשים ולהמליץ על השיטה הטובה ביותר. ישנו הבדל בין השיטות גם מבחינת המראה הסופי שמתקבל וגם מבחינת משך ההחלמה והזמן שהניתוח עוד מראה את אותותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!