איך לבחור עורך דין רשלנות רפואית?

השאירו פרטים כבר עכשיו או התקשרו

רשלנות רפואית מצריכה מחד רמה מקצועית גבוהה, ידע מקיף וניסיון רב מעורך הדין.
מצד שני, לא פשוט למצוא עורך דין רשלנות רפואית מכיוון שחל איסור בחוק המאפשר לעורך דין להציג את עצמו כמומחה בתחום.
אז מכיוון שבהליך בחירת עורך דין, אי אפשר להסתפק רק בעובדה שהוא בוגר תואר ראשון במשפטים או שיש לו רישיון לעסוק בתחום..
אלא יש להבטיח שמדובר בעו"ד בעל ניסיון בפועל בתחום – יש להקפיד ולשים דגש על מספר פרמטרים אשר יבטיחו את הבחירה הנכונה.
בכל זאת, בחירה אקראית בעורך דין, יכולה להתגלות כבחירה מוטעית ולמנוע ממכם את היכולת למצות את הזכויות שלכם.
אז להלן מספר פרמטרים שכדאי ומומלץ לשים עליהם דגש בטרם הבחירה:

לא להתפשר על פחות ממומחים

המטרה אמורה להיות לא להתפשר על פחות ממומחים בתחום של רשלנות הרפואית. מה שזה אומר שהבחירה צריכה להיות בעורך דין עם ניסיון בפועל בניהול של תיקי רשלנות רפואית.
לכן, הדרך הטובה ביותר לבחור עורך דין רשלנות רפואית עוברת בחיפוש רקע מקצועי לגביו – ובתוך כך גם לבדוק את כל הפרטים לגבי התיקים בהם הוא לקח חלק – וכמובן, סיפור ההצלחה עליו הוא חתום.
החדשות הטובות הן שבעידן האינטרנט, הגישה למידע זה תהיה יחסית פשוטה – כאשר את החיפוש תוכלו לעשות דרך מנועי החיפוש, ברשתות החברתיות ובפלטפורמות נוספות.
ואם אתם לא בטוחים, תוכלו תמיד ליצור קשר עם עורכי דין אשר נראים לכם כמתאימים ולשאול אותם שאלות, כאשר, התשובות שתקבלו יוכלו לסייע לכם בקבל ההחלטה הנכונה.

תחושה וחיבור אישי

אינטואיציות יכולות לסייע במידה רבה בבחירה. ולכן, ברגע שמצאתם עורך דין אשר מבחינת הנתונים יכול להיראות לכם כמתאים למטרה, בשלב הבא, תוכלו לקבוע עמו פגישת ייעוץ ראשונית. הפגישה הזאת תאפשר לכם להתרשם במידה רבה והרמה המקצועית שלו, הניסיון והיכולות שלו בתחום. תמיד ניתן להגיע עם רשימת שאלות מוכנה, כאשר התשובות שתקבלו, יאפשרו לכם להבין אם אותו עורך דין אכן משדר אמינות, אם אתם מתחברים אליו ואם נראה לכם שהוא בעל ידע נרחב בתחום.
יש לשים דגש משמעותי על הפרמטר הזה בדרך לבחירה הנכונה.

המלצות וחוות דעת

בכדי לבצע בחירה מושכלת ונבונה בעורך דין המתמחה בתחום של רשלנות רפואית,  כדאי לחפש המלצות וחוות דעת על אותו עורך דין, מלקוחות אשר השתמשו בשירותיו והיו שבעי רצון. בעידן האינטרנט קיימת אפשרות ליהנות מגישה נוחה ופשוטה להמלצות וחוות דעת, כאשר, ניתן לחפש חוות דעת בגוגל, ברשתות החברתיות או לנסות ולחפש פרטים מ"פה לאוזן" – אם אתם מכירים אנשים או כאלו שמכירים כאלו אשר השתמשו בשירות של עורך דין רשלנות רפואית והיו שבעי רצון מהשירות אותו הם קיבלו.
המלצות וחוות דעת יאפשרו לכם ללמוד הן על הרמה המקצועית של עורך הדין, הן על תודעת השירות שלו והן על פרמטרים נוספים, אשר יכולים לסייע לכם במידה רבה בבחירה הנכונה.

מחיר ויחס עלות תועלת

חשוב להיות מודעים לעובדה, שברוב המקרים, עורכי דין המתמחים בתחום הרשלנית הרפואית, יבקשו לעצמם שכר טרחה בגובה של בין 20 ל-30 אחוז מגובה הפיצוי. כאשר, במידה והם "יכשלו" בתהליך ואתם הלקוחות, לא תקבלו את הפיצוי הכספי, אז הם לא יגבו תשלום.
לכן, כדאי לשים דגש גם על הנושא הזה בהליך בחירת עורך דין – וכמובן, לבדוק גם מה האחוז מגובה הפיצוי המבוקש על ידי אותו עורך דין. כמובן, שכדאי להכניס לחיפוש גם את הפרמטרים האחרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!