החשיבות של ליווי מקצועי על ידי עורך דין לתביעות ביטוח

השאירו פרטים כבר עכשיו או התקשרו

עולם הביטוח הוא אחד הסבוכים והמאתגרים להבנה מצד אחד, מצד שני – יש מגוון רחב של פוליסות ביטוח שלוקחות חלק בחיי היומיום של כל אדם, בכל גיל. בבואו של אדם לתבוע את חברת הביטוח או לממש זכויות הוא עלול למצוא את עצמו לא מבין לעומק את הפוליסות שיש לו וכאן יכנס לתמונה הערך המוסף של ליווי מצד עורך דין.

 

מה עושה עורך דין שמתמחה בנושאי ביטוח ותביעות ביטוח?

פוליסות ביטוח כאלה ואחרות מכסות מגוון רחב של אירועים שעלולים לקרות לכל אחד במהלך החיים. יש מי שמלכתחילה יש לו מצב כזה או אחר שמחייב אותו להיות מכוסה או מבוטח ויש פוליסות שבוחרים לרכוש לאורך החיים. יחד עם זאת, לא תמיד ברור או מובן מה קורה בזמן אמת, כאשר קורה מה שמלכתחילה בגינו נרכשה הפוליסה או שמסתבר שיש בפוליסה סעיפים כאלה ואחרים שיעמדו בזמן אמת לזכותה של חברת הביטוח דווקא. אנשים רבים לא מקדישים את תשומת הלב הנדרשת לקריאת הפוליסות במלואן, מה שבמקרים רבים משחק לטובתן של חברות הביטוח וכך כאשר קורה משהו – הם מוצאים עצמם קרחים מכאן ומכאן. מה עושים כעת? פונים אל עורך דין לתביעות ביטוח שיעמוד איתן מול החברת המבטחת, יבין לעומק מה העניין ויידע להנחות את הלקוחות שלו האם כדאי להמשיך לתביעה.

 

ההתמחות הייחודית של עורכי דין בנושאי ביטוח

על מנת לעבוד בתור עורך דין שמתמחה בנושא תביעות ביטוח אין זה מספיק להכיר את עולם הביטוח על בוריו אלא צריך גם להבין לעומק את מנגנוני הפעולה של חברות הביטוח, את סוגי הפוליסות השונים, את אופן הפיקוח מטעם המדינה על חברות הביטוח וכמובן להכיר את הסעיפים שאמורים או לא אמורים להופיע בפוליסות. כמובן שנדרשת גם הכרות עם פוליסות ביטוח ייחודיות שמתאימות לנושאים ספציפיים. אי אפשר להתעלם מהעובדה שחברות הביטוח לא ממהרות לשלם למבוטחים ובחלק נכבד מהמקרים הן ינסו ככל יכולתן לדחות תשלומים בטוענות כאלה ואחרות. בעשותן כך הן מתבססות על חוסר ידע של המבוטחים ועל ניסיונות להתיש אותם. כאשר ייכנס לתמונה עורך דין מקצועי ומנוסה – יהיה להן הרבה יותר קשה ולא תהיה להן ברירה אלא להיעתק לתביעתו של המבוטח ולשלם או לפצות אותו על פי הפוליסה שנחתמה איתו.

 

מה החשיבות של פנייה אל עורך דין מומחה בתביעות ביטוח?

במקרים שבהם מבוטח זה או אחר מוצא את עצמו לא מצליח למצות את הזכויות שלו מול חברת הביטוח עליו לפנות אל עורך דין לתביעות ביטוח. חשוב מאד לוודא שפונים אל עורך דין שעוסק בתחום הספציפי הזה, שכן פנייה אל עורך דין שאין לו את ההתמחות הספציפית הזאת לא רק שתהיה לא יעילה אלא אפילו עלולה לגרום לנזק למבוטח ולגרור אותו לעלויות נוספות וגבוהות. עורך דין שיש לו התמחות בתחום הביטוח יכיר את הסוגים השונים של פוליסות ויידע לתת ייעוץ או ליווי מקצועי ללקוחות שלו במגוון רחב של מקרים. הוא יידע לזהות האם פוליסה שנחתמה אכן נחתמה בצורה נאותה ומתוך הבנה של המבוטח על מה הוא חותם, הוא יהיה בקיא בסעיפים שאמורים להופיע וחסרים או בכאלה שמופיעים אך עלולים שלא להטיב עם הלקוח שלו ויידע גם לזהות האם השפה שבה פנו אל המבוטח לא הייתה כזאת שהוא יכול היה להבין את הנושא לעומק.

 

בחירה של עורך הדין הנכון והמתאים

חשוב מאד לשים לב לבחירה הנכונה של עורך הדין. ראשית, כפי שהוזכר חובה לוודא שהוא אכן מתמחה בתחום של תביעות ביטוח. שנית, חשוב להתעניין בנוגע לניסיון שיש לו בתביעות דומות כמו זו שבגינה פונים אליו ומומלץ שלא לחשוש לשאול מה היו אחוזי ההצלחה בתביעות שהוא הגיש. הניסיון משחק תפקיד חשוב מאד בבחירה של עורך דין שילווה תיק זה או אחר וחשוב גם לוודא שמרגישים בנוח לשתף את עורך הדין בכל הפרטים שחשוב שהוא יידע על מנת להתכונן בצורה הטובה ביותר לקראת הטיפול במקרה המדובר. במידה ומכירים מישהו מהסביבה הקרובה שנעזר בעורך דין כדאי מאד לקבל ממנו המלצות שמבוססות על החוויה שהייתה לו, מה שיבטיח שביעות רצון והצלחה בתביעה.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!