תפקידה של אחות פרטית

השאירו פרטים כבר עכשיו או התקשרו

אחות

אחיות פרטיות יכולות להעניק יחס אישי שאינו זמין במערכת הבריאות הציבורית. הם מסוגלים לספק טיפול מותאם יותר ולעבוד עם מטופלים בצורה יותר אינדיבידואלית. השימוש באחיות פרטיות בישראל גובר גם בגלל היעדר כיסוי של מערכות הבריאות הציבוריות. סיעוד פרטי הופך פופולרי יותר כאשר אנשים מחפשים דרכים לקבל איכות חיים טובה יותר מבלי להסתמך על מערכות הבריאות הציבוריות.

תפקידה של אחות פרטית

אחות פרטית היא אדם שנותן שירותים ליחידים או למשפחות בתמורה לפיצוי. אחות פרטית יכולה להיות איש מקצוע או בן משפחה המעניק טיפול בביתו. חלק מהאנשים שוכרים אחיות במשרה חלקית בעוד שאחרים שוכרים אותן במשרה מלאה. אחות פרטית יכולה להיות גם מי שהוכשרה להעניק טיפול ותמיכה לאנשים עם מוגבלויות ומחלות כרוניות כמו מחלת אלצהיימר, סרטן וסוכרת.

אחות פרטית היא אדם המספק שירותי בריאות לאדם אחר, בדרך כלל תמורת תשלום. אחיות פרטיות הופכות פופולריות יותר בארצות הברית. יש לכך סיבות רבות. אחת הסיבות העיקריות היא שמעסיקים מתחילים להבין שעובדים צריכים חופש מהעבודה כדי להחלים ממחלה או פציעות. אחיות פרטיות יכולות לספק שירותים אלה ולעזור לאנשים להתאושש בבית, במקום ללכת לרופא או לבית החולים. אחיות פרטיות גם עוזרות לאנשים עם משימות כמו רחצה, הלבשה ובישול בזמן שהם מתאוששים. בעתיד, סיעוד פרטי יהיה נגיש הרבה יותר לכולם ככל שהטכנולוגיה תתקדם ותהיה משתלמת יותר. אחות פרטית היא שירות המעניק טיפול בקשישים, נכים ואחרים שאינם יכולים לספק טיפול משלהם. החברה תעמיד לרשותך אחות מוכשרת שתבקר בביתך או במשרדך תמורת תשלום.

מתי צריך אחות פרטית?

כאשר יש לך מחלה כרונית, ייתכן שתזדקק לאחות פרטית שתסייע בטיפול שלך. אם אתה מחלים מניתוח, חשוב שיהיה לך מישהו עם ניסיון וידע על מצבך.

  •  אינך מסוגל לטפל בעצמך עקב מחלה או פציעה.
  • הילדים שלך חולים ואתה לא יכול לטפל בהם.
  • יש לך הורה מבוגר הזקוק לעזרה בפעולות היומיומיות.

כאשר אתה חולה, יכול להיות קשה לדעת מתי אתה צריך אחות פרטית. ישנם גורמים רבים שתורמים לשאלה האם אתה זקוק לאחות פרטית או לא.

בבית: כאשר הטיפול שלך הוא בעיקר בבית, ייתכן שלא תזדקק לאחות פרטית. אם הטיפול שלך הוא בעיקר בבית החולים או במשרד הרופא, אז סביר יותר שתצטרך אחד.

בבית החולים/במשרד הרופא: ככל הנראה תידרש לאחות פרטית אם הטיפול שלך הוא בעיקר בבית החולים או במשרד הרופא. זה כולל כאשר אין בני משפחה זמינים למתן טיפול וכאשר ישנם סיבוכים רפואיים משמעותיים המקשים על בני המשפחה להעניק טיפול הולם בכוחות עצמם.

אם אתה זקוק לאחות פרטית, ייתכן שאתה נתקל באחד מהמצבים הבאים:

  •  אתה חולה מכדי לטפל בעצמך
  • המחלה שלך כל כך חמורה שהיא גורמת לך לכאב או אי נוחות
  • יש לך מחלה כרונית הדורשת טיפול מתמיד.
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!