ניתוח רובוטי – כי רובוטים זה ההווה שלנו

השאירו פרטים כבר עכשיו או התקשרו

 

פעם רובוטים היו משהו מספרי הפנטזיה העתידניים. העתיד כבר כאן, וכיום הרובוטים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. אם באופן עקיף, במפעלים ותעשיות שמייצרות עבורנו דברים, ואם באופן ישיר, כמו הרובוטים שמנקים לנו את הבית, תעשיית הרובוטיקה רק הולכת וגדלה, עד כדי מתן האפשרות לביצוע ניתוח רובוטי.

הניתוח הרובוטי הוא ניתוח שבו הרופא המנתח (כן כן, לא החלפנו את המנתח שלכם, רק שידרגנו אותו!) ממקסם את כישוריו ומנצל עד תום את חזית הטכנולוגיה הרפואית כאשר הוא משתמש ברובוט ניתוחי המאפשר לו לבצע בפשטות רבה יותר פעולות שהיו פעם מורכבות מאוד. הפעולות נעשות מדויקות יותר, שכן הכל מדויק יותר כאשר עובדים עם רובוטים ייעודיים, כך שהניתוח פשוט יותר, לכם ולמנתח, ולרוב התוצאות טובות יותר וזמן ההחלמה מהיר יותר. נשמע טוב? גם לנו!

היתרונות של ניתוחים רובוטיים

כולנו רוצים לדעת, ובצדק, מה היתרון של להיכנס לניתוח עם רופא כירורג שעובד באמצעות רובוט. ובכן, היתרונות רבים ואנו נחלוק עמכם כמה מהם:

  1. דיוק בתנועות הקטנות ביותר – ניתוחים בחללים צפופים בגוף ובאזורים הדחוסים בכלי דם, עצבים ועוד, הם לא דבר פשוט לביצוע. יד המנתח, עדינה ומדויקת ככל שתהיה, היא עדיין יד אנושית. כל ניתוח מגיע עם סיכון מסוים לטעות אנוש, ואפילו לא לטעות, אלא למצב בו הסיכון גבוה ולעיתים דברים פשוט קורים כי אי אפשר אחרת. או שיותר נכון – לא היה אפשר אחרת, עד שהגיעו הרובוטים המודרניים ונכנסו לתמונה ולחדר הניתוח. הרובוט מבצע תנועות מיקרוסקופיות בהילוך איטי ובדיוק שבני אדם לא יכולים לבצע, מה שאומר שניתוחים באזורים מורכבים במיוחד נהיים פשוטים יותר.
  2. מהירות בביצוע – ניתוח מהיר אומר שאפשר לנתח יותר אנשים ולעזור ליותר אנשים באותה יחידת זמן. היעילות גוברת, וזה דבר מבורך, כפי שיודע כל מי שניסה להזמין תור לניתוח כלשהו בישראל. זמני ההמתנה לניתוחים, כמו גם לטיפולים אחרים, גבוהים למדי. ניתוחים רובוטיים מאפשרים לבצע את אותו ההליך, או אפילו הליכים מורכבים יותר, בזמן קצר יותר ובדיוק גבוה יותר, מה שמפנה מיד יותר זמן לטפל בעוד אנשים, ויפה שעה אחת קודם.
  3. פחות צלקות – ניתוחים רובוטיים לא דורשים חיתוך רב. הכניסה של "זרוע" הרובוט מתאפשרת בחתך זעיר, בגישה הלפרוסקופית. זה אומר שאתם עוברים ניתוח מורכב באזור גדול בגוף, בלי לחתוך הרבה בעור. הצלקת קטנה אם בכלל, וזה משפיע גם על זמן ההחלמה.
  4. החלמה מהירה יותר – אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך הניתוחי מתחיל דווקא לאחר הניתוח, בשלבי ההתאוששות השונים. התאוששות מניתוח היא לא תמיד דבר קל, והיא מגיעה עם סיכונים שונים. דימומים וזיהומים הן שתיים מהתופעות הנפוצות אשר הסיכון להן יורד עם ניתוח רובוטי, שכן החתך קטן יותר והפגיעה ברקמות נמוכה במיוחד.
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!