סובלים מבריחת שתן?

השאירו פרטים כבר עכשיו או התקשרו

בריחת שתן היא מצב הגורם לאובדן שליטה בשלפוחית השתן וגורם לדליפת שתן. חלק מהאנשים עלולים לחוות בריחת שתן עקב מצב רפואי או עקב פציעה. ייתכן גם שחלק מהאנשים יחוו בריחת שתן עקב תהליך ההזדקנות.ניתן לטפל בבריחת שתן באמצעות תרופות, שינויים באורח החיים, ניתוחים וטיפולים נוספים.

בריחת שתן היא מצב שבו אנשים אינם יכולים לשלוט בשלפוחית השתן או ביציאות. זה יכול להיות בגלל בעיות פיזיות, קוגניטיביות, רגשיות או נוירולוגיות. התסמינים השכיחים ביותר של בריחת שתן הם דליפת שתן וצואה. ניתן לחלק את הסיבות לבריחת שתן לשתי קטגוריות: פנימית וחיצונית. סיבות פנימיות מערבות את שלפוחית השתן או המעי עצמו ואילו הסיבות החיצוניות מערבות חלקים אחרים בגוף כמו העור, השרירים, העצבים וכו'.

סיבות פנימיות: חולשת שלפוחית השתן / התכווצויות שרירים / נזק נוירולוגי / נזק לרצפת האגן

סיבות חיצוניות: נזק לעור כתוצאה משפשוף/פציעה מוגזמת

בריחת שתן

בריחת שתן היא מצב המשפיע על מערכת השתן והמעיים. זה יכול להיות תוצאה של פעילות יתר של שלפוחית השתן, מחלת כליות, הגדלת ערמונית או ניתוח. אדם עלול לחוות בריחת שתן מסיבות שונות כמו הריון, גיל המעבר, מחלה כרונית או ניתוח. הטיפול הנפוץ ביותר לבריחת שתן הוא שימוש בפד או חיתול סופגים אשר אוספים שתן ומונעים את זליגתו אל מחוץ לגוף. המאמר מסביר את הסוגים השונים של בריחת שתן וכיצד היא משפיעה על אדם. הוא גם מדבר על הטיפולים השונים הזמינים ויעילותם. בריחת שתן היא בעיה בריאותית שכיחה הנגרמת לעיתים קרובות מבריחת שתן או צואה אצל מבוגרים. ישנן דרכים רבות לטפל במצב זה, אך חשוב לוודא שאתה מקבל את הטיפול המתאים למצבך.

סובלים מבריחת שתן

אנשים רבים סובלים מבריחת שתן. זהו מצב המשפיע על אנשים מכל הגילאים והמינים. זה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו הריון, לידה, הזדקנות או הפרעות נוירולוגיות. המצב הוא לעתים קרובות מביך עבור הסובל והוא יכול להוביל לבידוד חברתי. מאמר זה מציג את הסיבות לבריחת שתן וכיצד ניתן לטפל בה. הוא גם דן בטיפולים שונים הזמינים למצב כולל תרופות, פיזיותרפיה, ניתוחים ושינויים באורח החיים. יש גם כמה עצות שימושיות כיצד להתמודד עם בריחת שתן בחיי היומיום כמו לבישת חיתולים או שימוש ברפידות כשאתה יוצא לציבור. למידע נוסף על בריחת שתן מוזמנים לבקר באתתר בכתובת: www.nashy.co.il

הצורה הנפוצה ביותר של בריחת שתן היא בריחת שתן, הפוגעת בכ-15% מהאוכלוסייה. על מנת להפסיק את דליפת השתן, יש צורך להשתמש בבגד תמיכה כמו חיתול או תחתון למבוגרים. טיפול נפוץ לבריחת שתן הוא לבישת פד או חיתול בזמן השינה. אלה מכונים לעתים קרובות כריות מיטה. בריחת שתן היא מצב שבו אדם מתקשה לשלוט בשלפוחית השתן או ביציאות. זה מלווה לעתים קרובות בדחיפות, תדירות ודליפת שתן או צואה.

הגורמים הנפוצים ביותר לבריחת שתן הם:

  •  גיל
  • דלקת בדרכי שתן
  • בריחת שתן דחופה (עקב צורך דחוף במתן שתן)
  • בריחת שתן במאמץ (עקב מתח)
  • בריחת שתן תפקודית (בשל מצב רפואי)
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!