אובדן כושר עבודה עצמאי

השאירו פרטים כבר עכשיו או התקשרו

אובדן כושר עבודה עצמאי – כיצד הביטוח החשוב יכול להציל אתכם כעצמאים

אובדן כושר עבודה עצמאיכאשר מדובר על ביטוח אובדן כושר עבודה, חשוב לזכור, כי ביטוח אובדן כושר עבודה עצמאי, הוא ביטוח כה חשוב ורגיש, אשר, הוא מוודא, כי, אם יקרה לכם משהו לא צפוי, כמו תאונה מצערת ותגיעו למצב בו אינכם יכולים להתפרנס כראוי כפי שנהגתם לעשות, אז, תוכלו לקבל משכורת חודשית קבועה דרך הביטוח. ביטוח אובדן כושר עבודה, הוא אחד הביטוחים החשובים ביותר מהסיבה הפשוטה שאינכם יכולים לדעת מה יקרה לכם, מחר, בעוד שלושה ימים, או אפילו בעוד עשרים שנים.  יש הרבה משתנים שונים, שלא תלויים בכם, וכמו כן, העולם המפותח של היום תומן בחובו לא מעט סכנות, אפילו בפעולות הפשוטות ביותר של היום יום, כמו למשל, נסיעה באוטו, בישול בבית באמצעות גז, או כמו כן, מחלה מצערת, שקוטעת לכם את החיים ומונעת מכם תפקוד ראוי. מעבר למגפות ולמלחמות, האדם, הוא בסך הכל עדין וחלש.  

לא משנה כמה אדם ינסה לשמור על בריאותו, באמצעות אכילת אוכל בריא, עשיית ספורט ושמירה על גופו, מספיק רגע אחד של חוסר מזל בו הוא חצה את הכביש, מכונית פגע בו, וכתוצאה מכך, כל עולמו התהפך עליו. במקרה זה, גם אנשים עמידים המרוויחים היטב  עלולים למצוא עצמם בסיטואציה כלכלית מלחיצה, על אחת כמה וכמה, אם הם אלו הדואגים לפרנסה העֿיקרית של הקרובים והאהובים שלהם. אם גם לכם חשוב לשמור על יציבות כלכלית, גם בעת של תאונה מצערת ובלתי צפויה, כדאי לכם להישאר ולקרוא את הכתבה הזאת, על מנת לדאוג לעתידכם. 

אובדן כושר עבודה עצמאי – כיצד הביטוח החשוב הזה עובד אצל עצמאים?

אובדן כושר עבודה עצמאי, במתכונתו העכשווית מתבצעת באמצעות הרכבת חבילה בסיסית של הביטוח החשוב הזה, כאשר, הדבר נובע בעקבות רפורמה מוצלחת בתחום ביטוחי הבריאות. 

בעבר, אנשים רבים רכשו ביטוחי בריאות, כאשר, ביטוחי הבריאות הללו היו מגיעים בחבילה, אשר, לא ניתן לשנות. בעקבות חוסר היכולת של האנשים לשנות את החבילה, אנשים רבים פנו לגורמי ממשלה רבים, כאשר מצאו את עצמם חסרי אונים, בסיטואציה בה הם קונים ביטוחי בריאות עם סעיפים רבים אשר אינם רלוונטיים עבורם, שאינם רצו לרכוש כחלק מביטוח הבריאות. בעקבות פניות רבות אלו, יצאה רפורמה חדשה, אשר, מאפשרת לאדם הפשוט לבנות לעצמו חבילת ביטוחי בריאות, אשר, מותאמת לו באופן ספציפי, בהתאם לצרכיו, גילו, מצבו הבריאותי ועוד. בעקבות כך, הדבר הוחל גם על ביטוחי אובדן כושר עבודה עצמאי, כאשר, את הביטוח הזה ניתן לרכוש בצורתו הבסיסית ביותר ובתוספת תשלום, להוסיף עוד סעיפים, אשר רלוונטיים לכם. 

אז מה כוללת החבילה הבסיסית הזו אתם שואלים? ובכן, החבילה הבסיסית של אובדן כושר עבודה עצמאי, מקנה לכם את הביטחון הכלכלי, ובאמצעותו תוכלו להמשיך ולכלכל אתכם ואת משפחתכם במקרה של פציעה או תאונת עבודה לעצמאים בלתי צפויה ומצערת. ביטוח אובדן כושר עבודה עצמאי, מעניק לכם את האפשרות לקבל אחוזי נכות במקרה בו נבצר מכם להמשיך וללכת לעבודה, זאת באמצעות וועדה רפואית, אשר, יושבת במוסד לביטוח לאומי ודנה במצבכם הבריאותי ובחוסר היכולת שלכם לעבוד. הוועדה הרפואית תעניק לכם אחוזי נכות, בהתאם למצבכם הרפואי ולפציעה או המחלה אותה חוויתם, כאשר, אותו אחוז נכות הוא זה שישפיע מהו גובה הפיצויים אותו תקבלו. למשל, במידה ותקבלו 45 אחוזי נכות, משמע, שתקבלו 45 אחוזים מהמשכורת אותה נהגתם לקבל לפני שנבצר מכם ללכת לעבודה. למשל, במידה ואדם שקיבל 45 אחוזי נכות מביטוח לאומי, ונהג להרוויח כ10000 ש״ח בחודש, ירוויח פיצויים בגובה של 4500 ש״ח כל חודש. 

 

אובדן כושר עבודה עצמאי – איך היותכם עצמאיים יכול להשפיע על המחיר של הביטוח?

אם אתם קוראים את הכתבה הזו ואתם עצמאיים, ודאי אתם שואלים אתכם, כיצד העובדה שאתם עצמאיים, משפיעה על המחיר של הביטוח. עלות ביטוח אובדן כושר עבודה עצמאי, תהיה כמה אחוזים מהמשכורת שלכם באופן חודשי, לרוב בין 4 ל7 אחוזים כל חודש. למשל, במידה ואתם מרוויחים 10000 ש״ח, עלות ביטוח אובדן כושר עבודה עצמאי, ינוע בין 400 – 700 ש״ח בחודש. 

קראו עוד: ביטוח אובדן כושר עבודה מחיר

מה ההבדל בין ביטוח אובדן כושר עבודה לשכירים לבין ביטוח אובדן כושר עבודה לעצמאיים?

מדובר באחת השאלות הכי חשובות וזה משהו שצריך להבין ולהפנים אותו. בעיקרון, שאתם שכירים, יש שני גורמים שמפרישים כסף לקרן הפנסיה שהיא בעצם משפיעה על הסכום של הביטוח. אתם מפרישים חלק מסוים בתור שכירים והמעסיק שלכם מפריש סכום גבוה יותר והכל כמובן מושפע גם מהשכר שלכם. כלומר, אם אתם מאבדים את היכולת שלכם להשתכר, מכל סיבה שהיא, תקבלו פיצויים וכך תוכלו להמשיך ולהתפרנס וגם לפרנס את הקרובים לכם עד שתוכלו לחזור לעבוד. לעומת זאת, אם אתם עצמאיים, אתם הם אלה שמפרישים בכל חודש, סכום מסוים לקרן הפנסיה שלכם וככל שאתם מפרישים יותר, ככה הפיצויים אותם תקבלו במידה ולא תוכלו לעבוד, עולים

בכל אופן, שווה לכם שיהיה לכם סוכן ביטוח, במיוחד אם אתם עצמאיים כדי שתוכלו להבין כמה כסף אתם מקבלים במידה ואתם מאבדים את היכולת שלכם לעבוד ולא פחות חשוב מכך אם יש ביטוחים נוספים שאתם צריכים לעשות כמו למשל ביטוח חיים, ביטוח מחלות קשות וכדומה. זה נכון שאף אחד מאיתנו לא חושב אף פעם על הסיטואציה של לאבד את היכולת הבסיסית לקום בבוקר וללכת לעבודה, אבל זה משהו שאנחנו חייבים לקחת אותו בחשבון על כל מקרה שלא יהיה

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!