ישראל חזקה // זכויות רפואיות

מיצוי זכויות רפואיות

מיצוי זכויות רפואיותבישראל נחקקו מגוון חוקים ותקנות שמיועדים לסייע כלכלית לאנשים שכושר ההשתכרות שלהם והתפקוד שלהם נפגע בעקבות מחלה, מצב רפואי או תאונה. כל אדם שלא יכול לקיים אורח חיים תקין, מסיבות שונות זכאי להקלות שונות. על ההקלות ומיצוי זכויות רפואיות נרחיב במאמר הבא. 

 

מיצוי זכויות רפואיות של נפגעי תאונת עבודה

ישנם מקרים שונים בהם אנשים נפגעים בעבודה וזכאים לזכויות שונות. לשם כך ביטוח לאומי צריך להכיר בכם כנפגעי תאונת עבודה. במצב כזה תהיו זכאים לאחת מהזכויות הללו-

מיצוי זכויות רפואיות של חולי לב

לחולי לב יש זכויות רפואיות שונות שהם יכולים למצות במקרה של פגיעה באורח החיים שלהם-

 

מיצוי זכויות רפואיות של חולי סוכרת

חולי סוכרת גם זכאים למיצוי זכויות רפואיות שונות- 

ליווי מקצועי למיצוי זכויות רפואיות

מלבד מה שציינו עד עתה, יש זכויות רפואיות למחלות נוספות כמו פרקינסון, סרטן, לקויות מוטוריות, צרכים מיוחדים, ילד עם מוגבלות ועוד. מיצוי זכויות רפואיות כולל פרמטרים רבים ובדרך כלל על החולים לעבור ועדה רפואית בה יצטרכו להוכיח את מצבם הרפואי ואת המגבלות מהם סובלים. פעמים רבות חולים לא מצליחים להוכיח את מצבם וגם אם זכאים לסיוע ולא מצליחים למצות את הזכויות הרפואיות שלהם. הוועדות הרפואיות הללו הן לא פשוטות והן מורכבות מאנשי מקצוע שינסו לעשות הכל בשביל להפחית את הקצבה אותה החולה יקבל, אם בכלל יקבל. לכן, על מנת להגדיל את הסיכוי למיצוי זכויות רפואיות ולהיות בטוחים שתקבלו את מה שמגיע לכם מומלץ לקבל ליווי מקצועי ומשפטי. כך תקבלו את כל הכלים הנדרשים עד שתצליחו לממש את הזכויות המגיעות לכם בלי לפספס דבר. 

Exit mobile version